+380677553648 Контакти

Звіти про походи - Всі звіти

Сьогодні без рюкзаків йдемо в каньйон. Якщо біля входу каньйон знову натовпи туристів, привезених на джипах та інших самохідних засобах, то пройшовши 500 метрів углиб, залишаємося тільки ми і засмоктує нас каньйон.
1 шт
Приємно, що Кіпр країна для трек-туристів: тут тобі і дороги, і стежки, і таблички з назвами рослинності, і лавки, всюди турботлива кіпріотська рука приклалася.
Напевно, більшість з нас і йде в гори, щоб не тільки помилуватися видами, а й відчути труднощі і пережити якісь моменти дискомфорту в порівнянні з розміреним міським життям, і від цього отримати ще більше задоволення.
Звіт про похід в Карпати «Боржава» (5-7 серпня 2017)
Тетяна Карамболь, Київ (Україна)
Що нам дає похід в гори? В першу чергу візуальну насолоду, яка переростає у натхнення, бажання жити і творити. Але крім цього похід в гори вчить витривалості, терпінню і смирення, чого особисто мені останнім часом і не вистачало.
1 шт
Ісландія поглинає. Ісландія наповнює собою, робиться частиною тебе, стаючи десь на території головного мозку таким льодовиком Ватнайекюдль, від якого повільно відколюються спогади, відпливаючи через лагуну снів і мирських справ в океан безповоротного часу.
Звіт про похід по Грузії «Сванетія + море» (9–23 липня 2017)
Антоніна Височанська, Маріуполь (Україна)
Крім красивих гір і колоритних грузинських міст дуже багато в поході значить команда. Ми зібралися з різних країн, з різними професіями, цілями в житті. Але у всіх нас одна любов до гір і подорожей. Складно передати словами, з якою теплотою в душі згадую всіх хлопців і наші посиденьки біля багаття.
1 шт
Описувати природу Грузії можна нескінченно: холодні гірські річки, засніжені вершини гір, аромат рододендрона, неймовірно смачні і прохолодні джерела Нарзан, поля ромашок, величні водоспади і льодовики, безкрає небо.
Після походу я знаю, що можу те, що здавалося неможливим фізично. Знаю, що я витривала і терпляча, коли немає інших варіантів. Знаю, що немає поганої погоди, є неправильно обраний одяг (с).
У мене було відчуття, що хтось великий і мудрий малює перед тобою картину. Гори і ліси — це полотно, сонце і хмари — фарби, а вітер — кисть. А ти — маленький, нічого не вирішальний глядач, можеш тільки дивитися, як все змінюється щохвилини і нескінченно захоплюватися грандіозністю того, що відбувається.
1 шт
Завершення сьогоднішнього дня було біля водоспаду Веттісфоссен. Зробивши красиві знімки, ми повернулися до табору та почали готувати вечерю. Наш інструктор вирішив урізноманітнити наш раціон, додавши в суп білі гриби, які росли недалеко від нашого місця стоянки. Це був перший теплий вечір, тож ми мали шанс посидіти біля вогнища, поспостерігати за зоряним небом.
15 шт
Прилетівши в Норвегію, перше, що вразило, це те, на скільки низько знаходяться хмари. Складалось враження, що до них можна дотягнутися рукою. Гори та фіорди залишили в пам’яті незабутні картини, дуже вразили підземні тунелі довжиною понад 10 км.
13 шт
Гори, ліси, річки ... ніщо не може зіпсувати похід, якщо такий відпочинок вам дійсно до душі.
1 шт
Коли мене запитують, чим саме мені запам'ятався похід в Карпати, на думку чомусь відразу приходять неймовірно душевні посиденьки біля багаття, найчистіше повітря, дуже смачний грибний суп на джерельній воді, ароматний чайок на дровах і чорні губи і зуби від чорниці, яку ми нещадно поглинали протягом усього шляху.
9 шт
Чим мені сподобався похід? Я ніколи не відчувала такого почуття свободи, спокою, умиротворення, як в поході. Кожен день нові відчуття, емоції.
1 шт
Проходимо по хребту повз Несамовите, кілька вершин (Туркул, Пожижевська, Брескул) по траверсу і, нарешті, виходимо до красуні Говерли. Вона дійсно прекрасна!
Захворіли ми горами в серпні 2015 року. У перший похід з Маршрутом ми пішли в Східні Горгани і зрозуміли, що без цього більше не можемо.
Зате, в 20 км від Батумі знаходиться курорт Кобулетті. Ми розбили табір прямо там, в кемпінгу, поруч з пустельним пляжем, чистим морем, тишею, базарчиками, простими сільськими кафе і босими щасливими людьми. Пили чачу (бомба!), Їли рибу і шашлики після гір, довго-довго йшли по набережній додому в намет, в кафе у кемпінгу пили відмінну холодну каву як в Греції, вечорами місцеві танцювали народні танці, всі жили спокійно і нікуди не поспішаючи . Ціни тут демократичніше, по ринку ходити і торгуватися одне задоволення, спілкуватися з місцевими і бачити їх щирий інтерес. Тут найсмачніша і дешева Чурчхелла. А національні грузинські пісні і танці варто послухати в Местіа, містечку в Сванетії. Свани це роблять першокласно.
1 шт
Чесно сказати, в горах я не розуміла нічого, я просто була відключена від всесвіту. Тільки зараз, після прибуття приходить результат і підсумок. Я стала спокійніше і мудріше, енергія плавна, цільна і чиста, я стала добрішою до людей, проблеми і втому від побуту здаються смішними, ставлення до багатьох речей стало інше, всередині не існує перешкод для бажань, ідей і думок. Моє тіло, як і я, моя душа, вийшли на новий рівень, мої ноги стали сильними і спритними, спина міцної, серце чистим, позбавленим злості, спогадів, непотрібних історій, образ, людей, невдоволень. Я відчула щастя в усьому його образі і вже не можу жити і подорожувати так, як раніше...
14 днів тотального щастя від дрібниць: свіжих помідорів, бризу моря, ніжних шкарпеток, чистої нижньої білизни, гелю для душу, музики, того, що отримуєш під час короткочасної цивілізації. Мозок відключається повністю, пейзажі вводять в тантру, сатисфакція, гордість за себе і впевненість в собі +100, імунітет стає таким сильним, що відмирають всі болячки, руйнуються страхи і псевдоправила життя, ти починаєш слухати і чути людей, вчишся мовчати, терпіти, переборювати, сподіватися, вчишся бути добрим, дихаєш на одній хвилі з природою, довіряєш світу, стаєш зовсім іншою людиною. Згодом знаходиш свою красу у відсутності всіх цих благ, спиш під відкритим небом, на землі, в наметі, затишному спальнику і прокидаєшся на світанку, щоб встигнути відкрити нові горизонти, як ззовні, так і всередині себе.
Нові люди, цікаві знайомства, нові міста і локації — все це для мене найцінніший досвід, який хочеться ще і ще повторювати. Зараз зітхаю біля ноутбука, дивлячись у вікно, і сподіваюся урвати шматочок наступної відпустки і знову відправитися кудись в гори. Дуже корисно для офісного планктону, як я:)
1 шт
Якщо тому, хто не полінувався прочитати цю всю писанину цікава моя думка, то я скажу, що Тур вихідного дня «Говерла» це реально крутий маршрут для тих людей, які ідуть в гори перший раз. Одноденного маршруту мало, для того щоб зрозуміти подобається тобі такий відпочинок чи ні. На більшу к-ть днів іти з першого разу сенсу немає…
9 шт
Окремо хочу відзначити наші вилазки до льодовиків. Передати словами почуття, які викликала їх могутність і казковий вигляд, просто неможливо. Це треба бачити особисто. Поруч з такими вершинами приходить розуміння, як все незначно і дрібно. Офісна робота і побутове життя нас настільки засмоктує, що ми перестаємо відчувати почуття свободи, легкості і краси. Гори допомагають скинути весь тягар турбот і повністю розчинитися в природі.
1 шт
Похід в гори — це маленьке життя! Життя, яке зовсім не схоже на те життя, яким ми звикли жити. Майже у всіх людей перед стартом були різні цілі: комусь хотілося познайомитися з новими людьми; комусь схуднути; комусь просто відволіктися від повсякденного міського життя. Але найголовніше, майже у всіх була одна спільна мета — це ГОРИ! Гори, які змінюють все, це місце, де людина стає ближче до себе. Як говорила Аліса: «Рано чи пізно все стане зрозуміло, все стане на свої місця і вишикується в єдину красиву схему, як мережива. Стане зрозуміло, навіщо все було потрібно, тому що все буде правильно.» Саме похід в гори і є тим правильним місцем!
Ніч хоч і була самою вологою, але палатки все ж таки ми ставили не під час дощу, як наступного вечора. Та й декому пощастило спати в двох палатках одночасно. Так, для мене це вперше був ранок, коли прокидаєшся, а вся одежа волога, і єдине, де вона може висохнути — це виключно на тобі самому. Рома, як завжди з ранку, нас порадував смачним сніданком, дехто підсушуючись ледве не спалив собі взуття, особисто я вмудрився обсмалити устілку черевика. Трохи обсушившись, відпочивши та організувавши імпровізовані дощовики для рюкзаків (по-звірячому розділивши тяжку знахідку Артема в Шешорських полонинах), ми рушили зеленими та вологими лісами до НСБ «Заросляк». Здається, Роман сказав: «Ліс схожий на «Британский».»
26 шт
Черниш трохи зажурився і, швидше за все, відчував, що я їду. З кимось встиг помірятися зубами, але поводився скромно. Я звернув увагу жінки, яка пекла смачні хичини, і розповів історію собаки, щоб хтось був в курсі ... Залишив Чернишу нашийник, обійняв на прощання, і стримуючи сльози, зайшов в маршрутку. Я розумів, що таку собаку можна шукати все життя і не знайти, але змушений залишити її і, напевно, шматочок свого серця. І ніколи я не забуду цю історію. Щиро сподіваюся, що йому повезе з новим гарним господарем.
1 шт
Я помітив кіш і худобу, і вирішив обійти стороною, щоб не турбувати, але трохи пізніше, коли милувався і фотографував, почув оклик. Це був пастух. Він йшов до мене, і я рушив назустріч. Він трохи «припух» від моїх псів, які кинулися і облаяли його. Але побачивши, що ми дружелюбно розмовляємо, вони розслабилися. Азнавур покликав до себе в гості і запропонував залишитися на ніч в кошарі. Спочатку я відмовився, розуміючи, що у нього там своя псарня, але потім вирішили прив'язати моїх собак в затишному місці серед берізок і рододендронів. Наївні далися на цю процедуру, стали в нагоді стропи. Мені було трохи шкода собак, хоча розумів, що з ними все буде в порядку. Вони навіть не гавкали, коли ми йшли. Далі хотілося б розповісти про специфіку роботи чабанів і способі життя, але, боюся, це займе багато уваги.
Жарило сонце, але собака, висолопивши язик, не відставала. Робили привали в тіні. Я дивувався тварині, починаючи подумувати, куди цього героя потім подіну. Перед заключним злетом на перевал Кизил-Ауш, біля коша, на нас налетіли 4 вівчарські собаки, схожі на кавказців, з куцими вухами. Це була дійсно війна. Якби я не мав справу з собаками в своєму житті і не дивився програму Цезаря Мілана, то був би з'їдений разом з моїм «Чернишем». Господар, вийшовши з коша, ліниво спостерігав за цим здалеку. Трекінгові палиці і страшний басовитий крик давали нам поступово віддалятися. Один раз ці пси підім'яли під себе Черниша, він теж хоробро оборонявся. Я знову кинувся на них, і пси трохи відступили.
Стежка вилася серед джерел і моху, так ми стрибали з каменя на камінь. Але ось почався спуск і пейзажі стали змінюватися щохвилини, поки ми рухалися. Тільки що не було нічого крім рідкісної альпійської сосни, але тепер з'явилися зарості малини, високі трави, а незабаром, ми і зовсім спустилися в ліс. Стежка сюди дуже ходжена і туристів можна зустріти на кожному кроці. Знову струмки і смереки.
1 шт
Цілий день було вітряно і сонячно. Весь хребет усіяний окопами з Першої Світової. Навіть можна знайти обривки колючого дроту тих часів. Так ми пройшли до підніжжя гори Бребенескул, де в одному з окопів, ховаючись від вітру, пообідали, а потім піднялися на вершину.
Відпочивши в тіні останніх дерев та набравши води в струмку, ми продовжили свій шлях до Вухатого Каменя. Стежка вилася по схилу, порослого чорницею і малиною, так що щелепи працювали одночасно з ногами, і навіть випереджаючи їх. Сходження відбувалося маленькими перебіжками по стежці від куща до куща :) Так тихенько ми дісталися до першої кам'яної брили Вухатого Каменя.