+380677553648 Контакти

Звіт про похід по Норвегії в серпні 2016 року. Частина 2.

Восьмий день

Цього дня було дуже багато чорниці. Йти було набагато легше, ми спускалися нижче, було тепло, під ногами земля, а не каміння.

Кінець літа в Норвегії

Однак, йшли ми дуже повільно, бо на кожному кроці була чорниця, неможливо було просто пройти, треба було обов’язково спробувати чорницю на кожному схилі:)

Завершення сьогоднішнього дня було біля водоспаду Веттісфоссен. Зробивши красиві знімки, ми повернулися до табору та почали готувати вечерю. Наш інструктор вирішив урізноманітнити наш раціон, додавши в суп білі гриби, які росли недалеко від нашого місця стоянки. Це був перший теплий вечір, тож ми мали шанс посидіти біля вогнища, поспостерігати за зоряним небом.

Перлина Йотунхеймену

Дев’ятий день

Цього дня ми завершували нашу мандрівку по національному парку Йотунхеймен. Спускаючись вниз ми побачили ще декілька водоспадів, не такі високі як Веттісфоссен, але такі ж красиві.

Мальовнича дорога до фіорду

Цього дня ми повернулися до цивілізації. Вечерня в нас була вже в кемпінгу біля найбільшого фіорду Норвегії — Согнефьорд.

На березі фьорду

Десятий день

Довелось прокинутись дуже рано, щоб встигнути на паром. Ми ледь не спізнилися, прибігли за 2 хвилини до відправлення.

Мальовничий краєвид

Майже весь день ми провели подорожуючи по фіорду. Краєвиди були неймовірними.

Найдовший фіорд Норвегії

Норвежська буденність

У другій половині дня ми дісталися другого за величиною міста Норвегії — Берген.

Закінчення морської подорожі

Ввечері ми прогулялися по Бергену, зробили кілька фотографій та повернулися до нашого хостелу.

Одинадцятий день

Цього дня до нас приєдналась ще одна учасниця. Сьогодні ми відправились в другу частину нашого походу, поїхали дивитися «Язик Троля». Більшу частину дня ми провели в автобусі, милуючись чудовими краєвидами гір та фіордів.

Переправа на паромі

Ввечері ми ще прогулялися по маленькому містечку Одда та заночували в кемпінгу неподалеку.

Повний штиль

Дванадцятий день

На автобусі під’їхали до точки, де починається стежка до «Язика Троля», стежка довжиною в 11 км, тільки в одну сторону:) Набір висоти був дуже складним. За перші 50 хв. ми подолали тільки 1 км, хоча нам здавалось, що ми пройшли кілометра 3:)

Казкове озеро

Десь на 5 кілометрі нас зупинила погода, почався дуже сильний вітер. Ті хто вже повертався з «Язика Троля» радили нам спускатися, бо далі вітер посилювався. Але, наш інструктор дуже винахідливий:) Щоб не повертатися назад, ми заночували в укритті. Це невеличкий дерев’яний будиночок, який дуже міцно закріплений на схилі, а в середині є спальні місця, де ми розклали наші спальники та заночували. Вітер не стихав майже всю ніч.

Тринадцятий день

Сьогодні ми продовжили наш підйом до «язика троля». Десь о 13-ій ми нарешті дісталися нашої кінцевої точки по маршруту.

Останні метри до Язику Троля

Однак, щоб сфотографуватися, довелось вистояти чергу:)

Природна пам’ятка Норвегії

А далі на нас чекав 11 км спуску:) Так як була ймовірність не встигнути на останній автобус, що їде до Одди, спускатися довелось дуже швидко. У підніжжя наш інструктор зловив попутку для дівчат, а хлопці мали ще 3 км бігти до зупинки. Нажаль, вони не встигли, їм довелось також ловити попутку. До кемпінгу вони дісталися десь о 21-ій.

Чотирнадцятий день

Це був передостанній день нашого походу. Сьогодні ми ще півдня провели в кемпінгу, насолоджуючись природою. Потім було повернення до Бергена, а далі нічний переїзд в Осло.

П’ятнадцятий день

Цього дня з частиною групи попрощалися. Ті, хто залишився, пішли гуляти по Осло, купувати магнітики та різноманітні сувеніри.

Зелена столиця Норвегії

Шістнадцятий день

Повернення додому.

Мої поради для тих, хто збирається в похід по Норвегії:

• обов’язково беріть трекінгове взуття;
  • трекінгові палиці — musthave, дуже допомагають в поході. До цього я скептично до них відносилась, але Норвегія мені довела, що це незамінне спорядження;
  • пончо, яке накриває Вас та рюкзак одразу, і не лінуйтесь його одягати одразу як піде дощ, навіть дрібний, і навіть коли до стоянки залишилось пару кілометрів;
  • гамаші теж musthave – чудово захищають від бруду та води.