+380677553648 Контакти

Звіти про походи - Карпати

Напевно, більшість з нас і йде в гори, щоб не тільки помилуватися видами, а й відчути труднощі і пережити якісь моменти дискомфорту в порівнянні з розміреним міським життям, і від цього отримати ще більше задоволення.
1 шт
Звіт про похід в Карпати «Боржава» (5-7 серпня 2017)
Тетяна Карамболь, Київ (Україна)
Що нам дає похід в гори? В першу чергу візуальну насолоду, яка переростає у натхнення, бажання жити і творити. Але крім цього похід в гори вчить витривалості, терпінню і смирення, чого особисто мені останнім часом і не вистачало.
1 шт
Після походу я знаю, що можу те, що здавалося неможливим фізично. Знаю, що я витривала і терпляча, коли немає інших варіантів. Знаю, що немає поганої погоди, є неправильно обраний одяг (с).
У мене було відчуття, що хтось великий і мудрий малює перед тобою картину. Гори і ліси — це полотно, сонце і хмари — фарби, а вітер — кисть. А ти — маленький, нічого не вирішальний глядач, можеш тільки дивитися, як все змінюється щохвилини і нескінченно захоплюватися грандіозністю того, що відбувається.
Гори, ліси, річки ... ніщо не може зіпсувати похід, якщо такий відпочинок вам дійсно до душі.
1 шт
Коли мене запитують, чим саме мені запам'ятався похід в Карпати, на думку чомусь відразу приходять неймовірно душевні посиденьки біля багаття, найчистіше повітря, дуже смачний грибний суп на джерельній воді, ароматний чайок на дровах і чорні губи і зуби від чорниці, яку ми нещадно поглинали протягом усього шляху.
9 шт
Проходимо по хребту повз Несамовите, кілька вершин (Туркул, Пожижевська, Брескул) по траверсу і, нарешті, виходимо до красуні Говерли. Вона дійсно прекрасна!
1 шт
Захворіли ми горами в серпні 2015 року. У перший похід з Маршрутом ми пішли в Східні Горгани і зрозуміли, що без цього більше не можемо.
Якщо тому, хто не полінувався прочитати цю всю писанину цікава моя думка, то я скажу, що Тур вихідного дня «Говерла» це реально крутий маршрут для тих людей, які ідуть в гори перший раз. Одноденного маршруту мало, для того щоб зрозуміти подобається тобі такий відпочинок чи ні. На більшу к-ть днів іти з першого разу сенсу немає…
9 шт
Ніч хоч і була самою вологою, але палатки все ж таки ми ставили не під час дощу, як наступного вечора. Та й декому пощастило спати в двох палатках одночасно. Так, для мене це вперше був ранок, коли прокидаєшся, а вся одежа волога, і єдине, де вона може висохнути — це виключно на тобі самому. Рома, як завжди з ранку, нас порадував смачним сніданком, дехто підсушуючись ледве не спалив собі взуття, особисто я вмудрився обсмалити устілку черевика. Трохи обсушившись, відпочивши та організувавши імпровізовані дощовики для рюкзаків (по-звірячому розділивши тяжку знахідку Артема в Шешорських полонинах), ми рушили зеленими та вологими лісами до НСБ «Заросляк». Здається, Роман сказав: «Ліс схожий на «Британский».»
26 шт
Стежка вилася серед джерел і моху, так ми стрибали з каменя на камінь. Але ось почався спуск і пейзажі стали змінюватися щохвилини, поки ми рухалися. Тільки що не було нічого крім рідкісної альпійської сосни, але тепер з'явилися зарості малини, високі трави, а незабаром, ми і зовсім спустилися в ліс. Стежка сюди дуже ходжена і туристів можна зустріти на кожному кроці. Знову струмки і смереки.
1 шт
Цілий день було вітряно і сонячно. Весь хребет усіяний окопами з Першої Світової. Навіть можна знайти обривки колючого дроту тих часів. Так ми пройшли до підніжжя гори Бребенескул, де в одному з окопів, ховаючись від вітру, пообідали, а потім піднялися на вершину.
Відпочивши в тіні останніх дерев та набравши води в струмку, ми продовжили свій шлях до Вухатого Каменя. Стежка вилася по схилу, порослого чорницею і малиною, так що щелепи працювали одночасно з ногами, і навіть випереджаючи їх. Сходження відбувалося маленькими перебіжками по стежці від куща до куща :) Так тихенько ми дісталися до першої кам'яної брили Вухатого Каменя.
Пройшовши ще пару кілометрів погляду відкрилася полонина з гуцульським будиночком сироварів. Саме такими Карпати я собі і уявляв — хвойні ліси, серед яких розкинулися луки з корівками. Прямо як з реклами всім відомого шоколаду. Вода, взята з собою, давно вичерпалася, так що до джерела довелося добігти першим. Підтягнулися всі інші, і ми дружно, покидавши рюкзаки, кинулися в сироварню купити натуральненького, та й подивитися, як же вони творять століттями свої сири.
1 шт
Еврика! Ніби 5 кілометрів, а ноги гудять, спина болить. Треба йти в душ… Хоча який душ, подумалось мені, ми в далі від цивілізації. Є альтернатива — водоспад, джакузі ще те. Скажу чесно, втому як рукою зняло. Далі вечеря, такої смачної вечері, я з роду не їла:) і спати…
16 шт
Подорож вдалась! Другий раз в Карпатах в серпні і вдруге я в захопленні. Свидовець порадував своїми просторами, що бадьорять озерами, пахучими травами, чистими смачними водами, стиглими ягодами, великою кількістю білих грибів, свіжими вітрами і навіть дощем.
1 шт
Загалом цей похід був чудовим і незабутнім. Думала, що піший похід виявиться дуже важким для мене, але як виявилося все було в міру. Велике спасибі Ромі за цей захоплюючий похід.
Я навіть не буду намагатися описати красу Карпат — ніяких слів не вистачить! Ці хмари, ці дощі, гірський ланцюг, смереки, водоспади — це все більше, ніж ти можеш в себе вмістити, але це все — твоє.
Підемо ми ще з коханою в похід? Обов'язково, тільки тепер на довше. Сходіть – спробуйте. Думаю, що будете в захваті, як і ми.
1 шт
Теплі промені сонця послаблювали зв'язок гілок з їх густим білим вбранням, і чудові наряди опадали до підніжжя красунь ялин. Безліч слідів звірів говорять про величезну кількість мешканців. На цей раз я не зміг пройти повз вершини на підході до Костричу і побував там, куди туристи зазвичай не піднімаються.
Тут сховатися ніде, а при навіть короткій зупинці, вітер проймає наскрізь навіть через теплий одяг. Мої супер-рукавиці на цей раз не рятують. Намагаюся визначитися з напрямком за допомогою навігатора, але він починає гальмувати, мабуть із-за температури, або те, що карти я завантажив важче, ніж потрібно.
Назустріч пройшла група естонських туристів, людей уже в віці. Йшли без нічого, мабуть з екологічної бази. Хочу зауважити, що всі, кого я зустрічав в своїх походах, люди досить доброзичливі. Це здасться особливо дивним тим, хто приїхав з великих міст, де такі відносини дефіцит.
1 шт
Це був не перший наш похід по Карпатам і не перший наш похід з Маршрутом. І далеко не останній! :) Гори, ліс, водоспади, навколишні села захопили настільки, що в цивілізований Київ повертатися просто не хотілося. І до цього дня тіло, начебто, знаходиться тут — у місті, а душа залишилася в горах...
А на ранок на нас чекали неймовірні пейзажі. Сніг закінчився, і всі околиці залило яскраве зимове сонце. Заради таких моментів люди ходять взимку в гори, коли прокинувшись рано вранці, ти вилазиш зі спальника і просто милуєшся красою. Словами складно передати те почуття, яке охоплює людину в такі хвилини, коли все інше здається далеким і незначним. У такі моменти приходить усвідомлення величезних масштабів цього світу, маленькою частинкою якого є людина.
Які можу зробити висновки, — похід сподобався настільки, що по відчуттях це поки що найкраща моя подія 2013 року. Спасибі хлопцям за компанію, а Саші за те, що спланував маршрут і показав мені дійсно незабутні зимові гори. Такого влітку не побачиш. З «Маршрутом» це мій другий похід, але я просто впевнена, що не останній.
1 шт
Краса ранкових гір заворожувала, а пресмачна подвійна порція вівсянки з курагою, шоколадом і яблуком дарувала сили, щоб піднятися вище і споглядати всю різноманітність і неповторність Карпат. Напевно в цей день я найбільше відчув почуття свободи і спокою. Проблеми, що переслідували мене, коли я залишав місто, нікуди не поділися, але з'явилося знання як їх вирішувати і до чого прагнути. Це як перезавантаження компа, після якої все стає на свої місця. Заслуга здебільшого хлопців, які створили таку гарну і невимушену атмосферу, ну і звичайно гори і відсутність мобільного зв'язку :)
Карпати ... Я їх полюбила зовсім недавно, до цього я сприймала фото з Карпат як сільську картинку, і мене туди не дуже тягнуло. Але опинившись там перший раз, я відчула в Карпатах своєрідну атмосферу, яка мене стала притягувати. Краса карпатських гір просто заворожує. Є місця, на які можна дивитися нескінченно і насолоджуватися ними.
Довгоочікувана відпустка. Не завжди знаєш, як його провести. Можна поїхати за кордон: в Туреччину, Єгипет і т.д., але для мене такий відпочинок досить нудний. Тюленяче лежбище на пляжі протягом 10 днів, а то і більше часу, набридає майже всім туристам. Звичайно, є екскурсії, а й це особливо не надихає. Тебе возять, тягають, годують - «обслуговують» одним словом, і створюється відчуття байдужості, як би, від тебе нічого не залежить.